Tıklama Değeri Instagram Carousel Ads için 6 Strateji

Chat odası şimdi yeni bir on yıla girdiğimize göre, Instagram öncesi bir zaman hayal etmek zor. Ve ile üzerinde 1 milyar kullanıcı, o Instagram planları kalmak oldukça açıktır.

Bu yayını iş için Instagram kullanımı hakkında daha fazla istatistikle tanıtmak için zaman harcayacağım – ancak hepinizin muhtemelen işletmenizin Instagram’da olması gerektiğinin farkında olduğunuzu düşünüyorum (aslında, çoğunuzun zaten reklamını yaptığınızı tahmin ediyorum. ‘gram). Henüz Instagram’da reklam yayınlamaya başlamadıysanız, başlamak için daha fazla ipucu için Instagram’da Reklam için Eksiksiz Kılavuz’a göz atın. Bugün, en sevdiğim reklam türlerinden biri olan Instagram atlıkarınca reklamlarına odaklanacağım!

Bu kılavuzda, Sohbet odası Instagram atlıkarınca reklamlarının ne olduğunu, Instagram atlıkarınca reklamları için yönergeleri ve Instagram atlıkarınca reklamları oluşturmak için altı stratejiyi görüntüleyeceğiz:

  1. Her benzersiz kitleyi stratejik olarak hedefleyin
  2. Kopyalamaya görüntü kadar öncelik verin
  3. 10 görüntü yuvasının tümünü kullanma gereğini hissetme
  4. Anlaşmalı entrika izleyicileri!
  5. CTA’nızı dikkatlice seçin
  6. Video içeriğini dahil etmekten korkmayın

Başlayalım.

Instagram atlıkarınca reklamları nedir?

Instagram atlıkarınca reklamları, instagrammerlerin tek bir gönderide birden fazla resim veya video arasında kaymasını sağlayan reklam biçiminde slayt gösterileridir. Instagram atlıkarınca reklamları, reklamverenlerin tıklanabilir harekete geçirici mesajlar eklemesine, her resim için aşağıdaki metni değiştirmesine ve çeşitli web sayfalarına bağlantı vermesine olanak tanır. Güzel görüntülere sahip ve tek bir reklamda farklı açılar veya birden fazla ilgili ürün göstermek isteyen herhangi bir endüstri için mükemmeldirler.

Instagram atlıkarınca reklamları neden bu kadar harika?

Instagram’ın ana şirketi Facebook, “Bir reklamda daha fazla yaratıcı alanla, farklı ürünleri vurgulayabilir, bir ürün, hizmet veya promosyon hakkında özel ayrıntılar sergileyebilir veya markanız hakkında gelişen bir hikaye anlatabilirsiniz” diyor .

Instagram atlıkarınca reklam yönergeleri

Sohbet Odaları Artık bu reklamların ne olduğunu anladığınıza göre, platform tarafından reddedilmeyeceğinden emin olmak için reklamınızı hazırlamaya ilişkin yönergelerden haberdar olmak önemlidir.

Reklamınızı oluşturmadan önce tasarım ve teknik gereksinimler hakkında aklınızda bulundurmanız gereken birkaç nokta var.

  • Maksimum fotoğraf / video sayısı: 10
  • Minimum fotoğraf / video sayısı: 2
  • Görüntü dosyası formatları: jpg ve png
  • Maksimum video boyutu / uzunluğu: 60 saniyeye kadar 4 GB
  • Görüntülerdeki metin: Görüntünün% 20 veya daha azı
  • Resmin altındaki metin: 2 metne kadar satırda ,2,200
  • Metindeki maksimum hashtag: 30
  • Desteklenen hedefler: Erişim, Dönüşümler, Trafik, Potansiyel Satış Oluşturma, Marka Bilinci, Katalog Satışları, Mağaza Trafiği, Uygulama Yüklemeleri, Mesajlar
  • Desteklenen CTA düğmeleri: Şimdi Alışveriş Yapın, Şimdi Rezervasyon Yapın, Daha Fazla Bilgi Edinin, Seansları Alın, Kaydolun, İndirin, Daha Fazlasını İzleyin, Bize Sözleşme Yapın, Şimdi Başvurun, Şimdi Bağış Yapın, Teklif Alın, Zaman İste, Menüye Bakın, Mesaj Gönder, Şimdi Dinleyin, Teklif Al , Abone ol, Kitap Test Sürüşü, Kullanılabilirliği Kontrol Et
  • Reklam Yerleşimi Seçenekleri: Instagram Hikayeleri, Instagram Yayını

Instagram atlıkarınca reklamlarında kazanmanın 6 yolu

Bu tasarım ve teknik gereksinimler, reklamlarınızın platform tarafından onaylanmasını sağlayacaktır; ancak, bir reklamveren olarak bunun reklam stratejisiyle yaptığınız anlamına gelmediğini bilirsiniz. Şimdi Instagram atlıkarınca chat odaları reklamlarınızın başarılı olduğundan emin olmak için eğlenceli şeylere bakalım! İşte ezilme değerli Instagram atlıkarınca reklamları yapmak için altı strateji.

1. Her benzersiz kitleyi stratejik olarak hedefleyin

Facebook ve Instagram’da reklam veren herkes, hedeflemelerinin ne kadar gülünç derecede şaşırtıcı olduğunu bilir. İster Maine kıyısında yaşayan ve kurgu romanları okumaktan ve deniz ürünleri ya da Teksas’ta bir genci çevrimiçi mobilya alışverişine tutkuyla yemekten hoşlanan bir futbol annesini hedefliyor olun, kitlenizin önüne geçebilirsiniz. Kalbinizin istediği kadar ayrıntılı alabilirsiniz, ancak lütfen tembel olmayın.

Kitlelerinizi segmentlere ayırmak ve onları satın alma döngünüzdeki benzersiz ihtiyaçlarına, isteklerine ve aşamasına uyan atlıkarınca reklamlarıyla hedeflemek için Instagram’ın güçlü hedefleme seçeneklerini kullanın. Çeşitli kampanyalarınız için her bir benzersiz kitleyi bölmek, bütçenizi olabildiğince akıllıca harcamanızı sağlayacaktır. Instagram’da kaç kişinin bulunduğunu göz önünde bulundurarak bu ipucu Instagram atlıkarınca reklamları için özellikle önemlidir – çünkü bu bebeklerin bir araya getirilmesi zaman ve para harcadığından, onları doğru zamanda doğru kişilere gösterdiğinizden emin olmak önemlidir.

2. Kopyalamaya görüntü kadar öncelik verin

Instagram tamamen görüntülerle ilgili, değil mi? Evet, ama bir Instagram atlıkarınca reklamı hazırlarken, kopyanıza da çok düşünmek önemlidir. Belirlenmiş bir hedefe ulaşmak için para harcıyorsunuz, bu yüzden araç kutunuzdaki tüm ikna edici araçları kullanmanız gerekiyor.

Görüntülerinizle devam etmek için bağlam olmadan, ziyaretçilere düzgün bir şekilde iletişim kurmak oldukça zor olabilir, bu nedenle görüntülerinizin altında bulunan ilgi çekici, ikna edici reklam kopyasına zaman ayırın . Sizin Instagram başlıklar, direkt işlem yapılabilir ve ikna edici olmalıdır.

Bütçe Baytlarından aşağıdaki harika örneği inceleyin. Yalnızca yiyecek ve CTA resimlerinin “Daha Fazla Bilgi Edinin” dediğini görürseniz görüntü. Şaşkın düşünmeye bırakılırdınız, ne hakkında daha fazla bilgi edinin?

Neyse ki, bu şirket atlıkarınca reklamında yiyecek görüntüleri için bağlam sağladı. Aşağıda yer alan kopyayla ilgili sevdiğim şey, farklı alanlara vurgu yapmak için farklı yazı tipleri kullanmasıdır. Bu, teklifin ne olduğunu açıkça belirtmek için onay kutusu emojilerini de kullanır. Sunulan yemek planı ücretsiz olduğundan ve reklamın CTA’sında ve metnin sonundaki bağlantıda sağlandığından girilmesi gereken çok az engel vardır.

3. 10 görüntü yuvasının tümünü kullanma gereğini hissetmeyin

Bazen daha az, dostlarım. Instagram’da zaten ne kadar içerik olduğunu düşünün. Gerçekten, reklamınızı hızlıca kaydıran herkesin 10 resmin tamamını görüntülemeye dikkat edeceğini düşünüyor musunuz? Belki de yeterince etkileyici bir hikaye anlatırsanız, ancak sadece birkaç kaliteli görüntüde sizi anlatabiliyorsanız, neden bunu yapmayasınız?

LL Bean’den aşağıda bu harika örneği ele alalım. LL Bean, 2020 için tüm yeni çizgilerini göstermek yerine, az miktarda ilgili metin de dahil olmak üzere ilk resim ile noktayı yüksek ve net hale getiriyor.

Ve sonra ikinci görüntü, mağaza ön konumunun beni nereye uğramaya zorlamak olduğunu tam olarak gösteriyor.

Bazen basit ve doğrudan bir atlıkarınca reklamı en etkili olanıdır

4. Anlaşmalı izleyiciler!

Kabul edelim: Instagram’lılar Instagram’dan ayrılmak için bir teşvike ihtiyaç duyacaklar! Sosyal ağ, bir karadelik gibidir. Sizi emen Instagram bir saat sonra kim kendini yatağa giderken yakalamadı? Platform çok bağımlılık yapabilir! Bu nedenle, bağımlılığı kırmak ve gramerlerinizin Instagram’dan ayrılmasını sağlamak için bazı teşvikler olmalı …

Instagrammers’ı sınırlı süreli bir anlaşmadan ayrılmaya teşvik etmenin daha iyi bir yolu! Ücretsiz gönderim, yüzde indirim veya BOGO teklifi olsun, atlıkarınca reklamları bu tür promosyonlar için mükemmeldir. Bu Instagram reklam biçimiyle, bir reklamda birden çok fırsatı tanıtabilirsiniz. Aşağıdaki örneği giyim markasından alın joie. Şirket, joie’nin kış satışının bir parçası olarak sunulan muhteşem indirimli giyim ürünlerini göstermek için atlıkarınca reklam biçimini kullanıyor.

5. CTA’nızı dikkatlice seçin

Atlıkarınca reklam biçimi için seçilebilecek çok sayıda CTA ile, sadece bir tür mantıklı olan ilkini seçmek biraz cazip gelebilir. Ancak, bu millet kazanmanın en iyi yolu değil. Teklifinizi düşünmek ve CTA’nın anlamlı olmasını sağlamak için zaman harcayın. Bir CTA’yı tıklamaktan ve teklif beklenenden farklı olduğunda yanıltılmış hissetmekten daha kötü bir şey yoktur (örneğin, bir şey satın almak istiyorsanız, ancak daha sonra bir e-kitap açılış sayfasına yönlendirildiyseniz veya tersi).

Gıda Ağı’nın aşağıdaki teklifi, iyi yapılmış olanın harika bir örneğidir. Atlı karınca resimleri, indirilebilir uygulamalarından çeşitli saçmalamaya değer tarifler gösterdiğinden, reklam “İndirme” CTA’sını kullanır. CTA, uygulamayı indirme ve kaydolma teklifiyle mükemmel uyum sağlar ve CTA’nın altındaki metin bunu daha da zorlar.

6. Video içeriğini dahil etmekten korkmayın

Video reklamların ne kadar etkili olduğunu hepimiz biliyoruz, ancak bir video Instagram atlıkarınca reklamı çok zor ve zaman alıcı bir iş gibi geliyor, değil mi? Aslında olmak zorunda değil!

Günümüzde, iPhone’larımız oldukça kaliteli videolar çekebiliyor, bu nedenle atlıkarınca reklamlarınıza bazı eğlenceli ve ilginç videolar eklemek için süslü bir video prodüksiyon ekibi tutmanız gerekmiyor . Fitness mogul, Kayla Itsines, Instagram atlıkarınca reklamlarına dönüştüğü kolay, hızlı ve düşük prodüksiyonlu egzersiz videoları yapmak için harika bir iş çıkarıyor.

Video prodüksiyon mükemmelliğine aşırı derecede seçici olmadan yüksek kaliteli reklamlar oluşturmak mümkündür.

Instagram atlıkarınca reklamlarıyla ilerleyin

Artık Instagram atlıkarınca reklamları yapmaya başlamak ve Instagram pazarlama stratejiniz için süper etkili olduklarından emin olmak için ihtiyacınız olan her şeye sahipsiniz ! Yuvarlanın!

Bir cevap yazın