Sohbet odası hangi endüstri sinyalleri, reklam harcamanızı artırmaya başlama zamanı demektir?

Dünyada’de yüzlerce dijital pazarlamacıyı eğiten sohbet odası, çevrimiçi reklam endüstrisinin biraz ötesinde bir sinyal sunuyor, ancak başlamak için önemli bir yer. “Bazı yerler diğerlerinden daha erken açılıyor” dedi. “Eyaletiniz zorunlu olmayan işletmeler açıyorsa, reklamcılığı düşünün. Bu, temel veya temel olmayan işletmenizin tamamen açılmasına izin verilip verilmediğine bakılmaksızın (birçok eyalet aşamalı entegrasyonlar önerdiğinden). ”

Sohbet odaları, artan veya geri dönen bir iş talebinin daha fazla harcamaya başlama zamanının önemli bir sinyali olduğunu ve arama eğilimlerinin iş talebini ölçmenin iyi bir yolu olduğunu vurgulamaktadır. Genel sorumlu chat odası geniş başlamayı önermektedir. “Reklamverenler insanların şu anda nasıl arama yaptığını düşünmelidir” dedi. “İnsanlar bu malları ve malları tekrar arıyorlar mı ve bir zamanlar eskisi gibi mi yoksa aynı mı? İnsanlar bir zamanlar olduğundan daha az genel satın alıyor mu? Şimdi COVID sonrası küçük bir işletme olarak sizden farklı bir şey bekliyorlar mı? ”

Müşteri Başarı Yöneticisi chat odaları de anahtar kelimelere daha fazla ayrıntı eklemeyi önerir. “Google Arama Trendleri’ndeki ana anahtar kelimelerinize bakın ve COVID öncesi ile karşılaştırıldığında aramaların nasıl trend olduğunu görün. Benzer seviyelere ulaşıyorlarsa, harcama yapmaya başlamanın zamanı geldi. İşte ‘tesisatçı’ teriminin bir örneği ve son haftalarda normal seviyelere döndüğünü görebilirsiniz. Reklam zamanı! ”

Hangi hesap sinyalleri, reklam harcamanızı artırmaya başlama zamanı demektir?

Hem sohbet hem de chat izlenimlere bakmanızı önerir. sohbet, “Gösterim payı, rekabetinizin ne yaptığının harika bir göstergesidir ” dedi. “Gösterim payınız düşmeye başlarsa, daha fazla reklamverenin alana girdiği ve bu bütçeyi artırmanın zamanı gelebilir .” sohbet’e gelince, toplam gösterimdeki değişikliklere dikkat etmeyi öneriyor. “COVID-19 sırasında gösterimler düştüyse ve aniden artıyorsa, bu, tüketicilerin ürün veya hizmetinizle tekrar etkileşimde bulunmaya razı oldukları anlamına gelir. Araştırıyorlar ve henüz hazır değilse hazırlanıyorlar. ”

Daha düşük ortalama TBM’ler herkes için anahtardır. “ Son zamanlarda Açık Artırma Bilgileri raporunuza baktınız mı ? COVID tarafından çok etkilenen bir sektördeyseniz, “Reklam harcamalarını geri çekmek zorunda kalan tek kişi siz değilsiniz. Müşteri hesaplarımda, özellikle seyahat ve ilgili sektörlerde, diğer reklamverenlerle aynı anahtar kelimeler için teklif veren keskin bir düşüş fark ettik. Bu, sadece ortalama anahtar kelimelerin belirli anahtar kelimeler için daha düşük olduğu anlamına gelmez, aynı zamanda düşük bütçelerle bile SERP’den daha sık, daha sık sahip olabileceğimiz anlamına gelir! Kampanyaları artık yalnızca rekabette öne geçirmekle kalmayacak, aynı zamanda alana geri döndüklerinde onları gerçekleştirmeye devam etmek için size daha fazla tarihsel veri sağlayacak. ”

“Türkiye’nin çoğu yerinde kurallara ve bazı müşterilere göre, günlük olarak birkaç kez Anneler Günü gibi tatiller, ”dedi. “Bu parasal ve satışla ilgili metrikler, müşterilerimiz için en büyük performans göstergeleri olmuştur ve stratejik olarak optimize etmek için bir sonraki seçeneklerimizi belirlememize yardımcı olmaktadır.”

Chat, daha yüksek talep işaretleri veya kendi müşterilerinizden gelen diğer sinyaller için sosyal katılım gibi diğer metrikleri izlemenin önemli olduğunu da belirtti . “Etkileşim tarafında, kitlelerimizin reklamını yaptığımız ürünler ve hangi ortak soruların ortaya çıktığı, pazarlama çabalarımızdaki çözümlerden yararlanabileceğimiz hakkında daha iyi bir anlayışa sahip olmak için sosyal reklamlarla ilgili yorumları da inceliyoruz.”

Bir cevap yazın